miércoles, 19 de mayo de 2010

Ironcat 2010









Éste ha sido, sin ninguna duda, el ironman más duro en el que he participado.
Natación: Agua fría, quiza demasiado, con corriente y algo movida.
Bici: El viento, que fue en aumento durante la jornada, hizo que acabar el segmento de ciclismo no fuera fácil. Con el viento en contra y acoplado era todo un logro ir a 20 Km/h.
Maratón: Lo más sencillo del día.
Buenas sensaciones. Ritmo, alimentación e hidratación correctos; ningún problema físico y buena recuperación.
El camino hacia el Campeonato del mundo de Triple ironman continua...


8 comentarios:

Marc dijo...

Hola, tiet, sóc el Marc. M'han agradat molt les fotos. Ho vas fer molt bé. Llàstina qeu se't van entelar les ulleres al mar.
La setmana que ve jugo a Mollet. Ja ens veurem!

Carlos Ochoa dijo...

OK Marc, ja em diràs dia i hora.

Marc dijo...

Dissabte vaig fer 9 Km amb bici . Feien una cursa per Bolvir i després un circuit com de cros. Va anar molt bé.VAig quedar ben classificat i quasi no em vaig cansar.
Diumenge partit de bàsquet. L'entrenador em va felicitar. A la tarda, vam fer un clínic de tir. Va estar bé.

Avui marxo tres dies a Torroella.

Carlos Ochoa dijo...

Molt bé Marc. No et preocupis per les classificacins, el més important és fer una mica cada dia i passar-ho bé.

Josep dijo...

Bones, Carlos.

Voldria saber com encararies tu la pujada a la Tosa des de Sanavastre. La nostra alçada és de 1.100 m aproximadament i la Tosa en té uns 2.500. Voldria fer-ho d'una tirada. Ahir vaig fer Sanavastre-Das- Mosoll-Das-Tartera-Alp-Sanavastre...

Carlos Ochoa dijo...

Josep,
Que vols dir??? la pujada o la preparació per la pujada???

josep dijo...

Les dues coses, doncs tinc poc temps per fer-ho i hauria de preparar-ho bé.

Carlos Ochoa dijo...

Jo el que faria és:
-Començar amb carrera continua, augmentant progresivament la durada fins a 90´. Ritme fàcil.
-Incorporar dificultat a les sortides, més desnivell.
-Treballar les pujades. Pujar corrent, recuperar de baixada.
-Correr a alçada (Massella).
-Augmentar el ritme de cursa poc a poc.
-Practicar el recorregut per trams.
-Fer pujades més curtes per veure com vas.(Ingla, Cortals, refuguis Urus o Riu)
-Practicar hidratació, alimentació.
-Descansar.

Per la pujada:
-Tindre clar el recorregut.
-Saber els llocs on beure.
-No anar massa ràpid al començar.

Pensa en la tornada!!!!